הידיעה הזאת שמותר עכשיו רק לשבת על השטיח ולצבוע בחוברת צביעה ענקית שיער של חד קרן עם הקטנה. לצאת לפיקניק דשא בגינה הקרובה עם ירקות חתוכים וחביתה בפיתה. לגלול בנטפליקס בשקט, אפילו שעה.

קרא עוד  
1 דקות קריאה

השאיפה הייתה ליצור לוגו נקי-נקי, מקצועי, מסודר, ברור, החלטי, מֵהָרְהוּטִים האלה שאתה רוצה לשמוע מה יש להם להגיד, כי מן הסתם הוא יודע על מה הוא מדבר. נוצרת הרגשה שיש על מי לסמוך.

קרא עוד  
1 דקות קריאה

המטרה הייתה ליצור ערכות כרטיסים טיפוגרפיים (ומהממים, ועם לכה מבריקה על האותיות היפות שאלחנן בן אורי המוכשר הביא לעולם) שיהיו הכי שמישים בעולם. עם מילים שאנחנו צריכים כל הזמן - תּוֹדָה, סְלִיחָה, בְּהַצְלָחָה, חַיִּים שֶׁלִּי והאהוב עלי - מִכָּל הַלֵּב.

קרא עוד  
1 דקות קריאה

לא רק עסקים צריכים לוגו, גם אירועים מיוחדים מקבלים אמירה משלהם, עם שדר ברור, אופי וערכים מדוייקים כשעוטף אותם המיתוג מתאים. לאודהליה ברלין יש אירוע כזה בדיוק- טיש נשי מדליק באווירה עוטפת, אינטימית ומקרבת. המשתתפות מביאות איתן כלי נגינה וכולן יושבות יחד לאותו שולחן, מדברות, רוקדות ומנגנות את הלב.

קרא עוד  
1 דקות קריאה

לא תמיד אני מצליחה לראות את הטוב שעוטף אותי מבוקר עד ערב, לשמוח במה שיש לי, להודות על השפע ולחייך מבפנים. אבל כשאני כן, מודה, הכוונה, פחות חסר לי פתאום. אני מצליחה להיות אחוזה במציאות בצורה שלמה ונקיה מרעשי רקע. בטוב.

קרא עוד  
1 דקות קריאה

כנראה שהייתי יכולה יותר. טוב יותר, נקי יותר, שריפה גבוהה יותר (של הכלים מקרמיקה שלי, שיכלתי לייצר יותר), או מהר יותר.

קרא עוד  
1 דקות קריאה

הכל יסתדר, ששש ששש, הכל יהיה בסדר, מבטיחה. זה עבר ועכשיו מותר לאסוף מחדש רגעים של אושר פשוט, חיוכים, חום ומגע של אהבה. מותר ליפול, זה בסדר ליפול, נפלת, זה בסדר גמור. גם אני נפלתי. כולם.

קרא עוד  
1 דקות קריאה

ערכות יפיפיות שהתגשמו לי אחרי חלום ארוך מידי, חיפוש אובססיבי אחר דפוס שיסכים לכל השגעונות הקטנים שלי, התנסות בעוביים שונים של מגנט ויציאה לאור מרגשת שנמסרה לי בארגז חום פשוט למולו החסרתי פעימה.

קרא עוד  
1 דקות קריאה

מכירים את הפער המנקר הזה, בין החיים שאתם רוצים ובין החיים שאתם חיים בפועל? אצל רובנו המחשבה עליו מביאה לתסכול במקרה הרע ולנסיונות מגוונים להתקדמות במקרה הטוב. שינוי תזונתי, למשל, הפחתה בשימוש בנייד, נעיצת אימון כושר במהלך השבוע ועוד..

קרא עוד  
1 דקות קריאה

במקור, ליאת יצחקי המופלאה כתבה את המילים מאמא לבן. שיר אהבה שריגש אותי בפשטות המילים הטובות.

קרא עוד  
1 דקות קריאה

היה משמעותי לי להעניק לאותיות עצמן את החיספוס של הנפש. דווקא האירועים שעוברים עליה ויוצרים שקעים, הם מה שנותן את האופי והיופי לאות, לאדם.

קרא עוד  
1 דקות קריאה

הכרטיסים החדשים באתר נקראים "חִבּוּרִים". הם מחברים בין עולמות שונים ויוצרים חידוש רעיוני מיוחד.

קרא עוד  
1 דקות קריאה