תלוי מה הוא כולל.
כל עסק צריך עיצוב אינדוודואלי וייחודי לו, ועיצובים שונים. עסק חנות המאפשר שליחת מוצרים, לדוגמא, ישתמש באריזה ממותגת, מדבקות, גלויות מידע או כרטיסי ביקור, נוסף על אתר חנות, או דף נחיתה ייעודי. עסק שמתמקד בשיווק ברשתות החברתיות יבקש עיצוב פוסטים, דף נחיתה, היי לייטס, ופלאייר פרסומי.
לפני שאוכל לספר לכם מה אורך התהליך - נבחן ביחד מה הצורך שלכם, ומהי חבילת המיתוג המשתלמת והמדוייקת לכם.
בכל מקרה, יצירת הלוגו בלבד אורכת כחודש.
קודם כל, זה סוג הלוגו שאני הכי אוהבת ליצור.

לוגו רגיל כמו שאנחנו מכירים, לרוב מבוסס על טקסט וסמליל- איור שמסמל את העסק.
לוגוטייפ לעומת זאת מבוסס על הטיפוגרפיה, שם העסק - האותיות עצמן. מכירים את קוקה קולה? אז ככה.
מה היתרונות בלוגו כזה?
נקיות חד משמעית- בלי עומס מיותר בעיניים, מעט שאומר הרבה
לוגו שמעביר רגש- כשיש לנו סמליל, לרוב הלוגו מופשט ומובן אחד לאחד. לוגוטייפ נותן לנו "רמיזה" או טוויסט מינימליסטי ומשדר את הרגש של העסק ואת הערכים הכלליים.
ייחודיות-  לוגוטייפ מאפשר משחק ייחודי ומסקרן עם האותיות עצמן, כזה שלא תראו בשום לוגו אחר. עוד משהו שמבדל את העסק, הופך אותו לזכיר ונשאר בתודעת הלקוח. 
ובכן, הרבה קבצים.
קודם כל, חשוב שיהיו כמה אפשרויות ללוגו - אפשרות מוארכת, שתתאים לכותרת אתר, אפשרות עגולה שתתאים לחתימה, או לשימוש על גבי מדבקות ממותגות, אפשרויות צבע לפי המיתוג ועוד ועוד..
את כל אלו תקבלו בקבצי JPG, קבצי תמונה רגילים, לשימוש ברשת ולהשווצה.
כדי להטמיע את הלוגו שלכם על גבי תמונות, תקבלו גם קבצי PNG עם רקע שקוף, וגם קבצי נגטיב - לרקע כהה.
לבסוף - החשוב ביותר - קובץ PDF וקטורי, פתוח לשימוש אישי שלכם. מה זה וקטורי? זה אומר שתוכלו להגדיל את הלוגו לכל גודל שתרצו, מבלי שיאבד מהאיכות שלו. זה קובץ שמעולה לדפוס, והוא מכיל את כל הקבצים שהזכרנו.
בנוסף, לא אשאיר אתכם באויר וניצור לכם ביחד תמונת הדמיה יפיפיה ומותאמת אישית להשקת הלוגו.

לפעמים לקוחות מבקשים ממני "רק לוגו".
האמת היא, לוגו הוא הבסיס למיתוג, הוא תמצות של הערכים שלכם - הדגל של מדינת העסק הקטן שלכם, אבל הוא בשום פנים ואופן לא יוצר מותג שלם. אנחנו רוצים ליצור חווית לקוח שעוטפת אותו בכל הפרטים. מהפלאייר הפרסומי, דרך דף הנחיתה ועד המדבקה על האריזה וכרטיס הביקור - הכל ידבר בשפה הרמונית ומאופיינת היטב, כך שהלקוח יוכל לזהות פוסט שאתם מעלים, או פרסום, עוד לפני שהוא קורא את הכותרת.

איך עושים את זה?
בסיום עיצוב הלוגו ניצור מסמך המכיל את צבעוניות המותג, פונט כותרת, פונט רץ, השראות וערכים שחשוב להעביר בשיווק הכללי וכן הדרכים הנכונות להשתמש בלוגו.
להשלמת החוויה העיצובית ניצור סט של 6 אייקונים מותאים אישית.
לבסוף ניצור יחד מאגר תמונות בהן נעשה שימוש בפרסום העתידי. התמונות ידברו בשפה אחידה ע”י עיבוד זהה ובחירת מסרים מתאימים. במידה שקיימות תמונות תדמית - כדאי ורצוי מאוד לעשות בהן שימוש מאופיין לטובת המותג.

כך תהיו מוכנים לשיווק נכון ומדוייק, הפונה לקהל היעד שלכם ומדבר בעקביות את אותם המסרים שוב ושוב. כשהדרך בהירה וברורה,קל כל כך ללכת.
גם וגם:)
הכרטיס עצמו מגיע בגודל 15/15 ס"מ, מה שיוצר כרטיס גדול ויפה ומאפשר מסגור ותליה כתמונה.
שימו לב: הכרטיס מגיע ללא מסגרת, מה שנותן לכם את החופש להחליט איזו מסגרת מתאימה ומדויקת יותר לכם ולחלל.
**שימו לב- משלוחים מתאפשרים בהזמנות החל מ-35₪ ומעלה בלבד.

// משלוחים:
- משלוח עד הבית בעלות של 39 ש"ח. זמן הגעה: עד חמישה ימי עסקים
- משלוח בדואר רשום בעלות של 25 ש"ח. זמן הגעה: עד 14 ימי עסקים

// איסוף עצמי בתיאום מראש:
- הר ברכה רחוב קדם 303 - 054-5281966