1 דקות קריאה
מיתוג - לירז תחיה מדמון

מכירים את הפער המנקר הזה, בין החיים שאתם רוצים ובין החיים שאתם חיים בפועל?
אצל רובנו המחשבה עליו מביאה לתסכול במקרה הרע ולנסיונות מגוונים להתקדמות במקרה הטוב. שינוי תזונתי, למשל, הפחתה בשימוש בנייד, נעיצת אימון כושר במהלך השבוע ועוד..
לירז לקחה את זה צעד קדימה ועשתה הסבה מקצועית מתוך החלטה ורצון - “לעבוד בלחיות”. היא למדה אימון אישי והדרכת הורים, סיימה את הקורס בהצטיינות והציבה חזון- איזון יציב בין כל מערכות היחסים השונות בחייה.

אצל לירז, ערך העשייה וההתקדמות משמעותי במיוחד ומאפיין במדוייק את התהליך שהיא מעבירה. יש נקודת פתיחה והתקדמות שיוצרת שינוי מתמשך. התהליך משנה את צורת החשיבה, יוצק משמעות ברגעים הקטנים בחיים, ומקדם להגיע למקום שלם ונכון יותר. 

כדי להציג את כל היופי הזה בצורה חזותית, יצאתי מאזור הנוחות שלי (- עיצוב לוגוטייפ) ויצרתי סמליל מינימליסטי במיוחד שמתאר את התהליך כולו. נקודת התחלה, דרך אמצע והשגת איזון ללב. מכירים את הנקודות המתרחבות כשאתם מחכים לפעולה במחשב? אז ככה.

הסמליל היווה את הבסיס לכל השפה החזותית בהמשך, מעיצוב כרטיסי ערכים עגולים, דרך ניירת, מסמכים שליוו מוצר דיגיטלי (-מומלץ!), דף נחיתה, באנרים ועוד.. כאשר הצבעוניות משלבת יציבות ומקצועיות בכחול ורוך נשי.


החספוס בפונט (דרקונית הנהדר של אלחנן בו אורי) ובסמליל עצמו מצביע גם הוא על דרך ומעצים את המסר- אי אפשר להגיע לתוצאה בלי תהליך, לא הכל חלק, בכל דרך יש קושי שמייחד ומאפיין אותה וזה כל היופי.

מאחלת לכם לעבור את הדרך שלכם בצורה הכי מחוספסת וחלקה שאפשר. צעד צעד, לאט ובטוח, עד שתגיעו לקצב פעימות הלב, לאיזון המדוייק לכם. באהבה.