1 דקות קריאה
על מיתוג ודימוי גוף


האמת שהמיתוג של נועלך כי נוח לך לא חדש בכלל, היא כבר הספיקה להחליף את השילוט דרכים פעם אחת, לחדש המון מוצרים חדשים בחנות ולהוציא אפשרות מדליקה לרישום והזמנת תורים אישיים. אבל עדיף מאוחר, נכון?

איך מהלבשה תחתונה הגענו ללוגו הזה? שאלה מעולה!! הכל התחיל בחזון של נועה לנשים - להעצים טיפוח, דימוי גוף חיובי וביטחון עצמי. האופי: נשי עוצמתי, נוכח. הרגשה טובה וקלילה, אין פה הסתרה, או בושה כלשהי, להיפך - כשאת לבושה נכון, את דואגת לעצמך, את מרגישה נפלא, וזה מקרין החוצה ומשפיע לא רק על החיצוניות, אלא על ההרגשה וההתנהלות בכלל.

אז זה מה שעשינו. האותיות (פונט מלוטש של הפונטון) רכות ומעוגלות כמו גוף אישה ומשדרות אמירה נוכחת של ביטחון. ההתפרצות מהאות ל מספרת על נתינה וכוחות כלפי חוץ, לאחר שהאישה מלאה ומסופקת כלפי פנים. מבפנים החוצה.מאחלת לכולכן (ולכולכם) להרגיש ככה בדיוק, ולהתהלך בעולם בראש מורם, בגילוי ואהבה עצמית.