1 דקות קריאה
מיתוג - אלומה לב


העבודה על המיתוג המיוחד של אלומה לב, התמקדה במה שאני הכי אוהבת-ברגש. 

קודם כל רצינו שיהיה לב, שמספר על הההרגשה האישית הזו, כמעט אינטימית, שנבנית במהלך השיעורים. אלומה עובדת מהלב וזה חייב להיות מורגש. אבל - בלי ליפול למובן מאליו, ולהוסיף צורת לב אחד לאחד. לכן יצרנו משחק טיפוגרפי של האות ל שמספרת את כל הסיפור, וצומחת מתוך רמיזת הלב העדינה כלפי מעלה- מסר של צמיחה מתוך הפנים, ממש כמו לימודי ימימה. כתב היד מעניק הרגשה חמה ואישית יותר, והצבעוניות עדינה, נשית ומצומצמת. 

לימודי ימימה מדברים על שקט פנימי, רכות, פנימיות ועומק. המסר העיקרי הוא קבלה עצמית כדרך חיים. לכן רצינו משהו קטן, כמעט בלתי מורגש, כיפוף קצה של אות, שמחולל תמורה.


מאז שסיימנו את המיתוג הספקנו ליצור עשרות פוסטים, להשיק ניוזלטר מרהיב שיוצא בכל חודש (ממליצה מאוד להירשם. הקריאה סוחפת, והוא מלא במילים היפיפיות של אלומה, בתובנות מדוייקות ובתרגיל כתיבה מותאם לנושא החודשי, אה כן-הוא חינמי!!) ואפילו לחשוב על מוצר, שכרגע יישאר בסוד...

וזה מה שאני מאחלת לכם היום- לצמוח. לאט, בצעדים קטנים- קדימה ולמעלה. כל צעד כזה מקרב אתכם אל הגרסה הטובה יותר שלכם, זו שאתם מתאמצים לקלף מעליה קליפות של הרגלים עקשניים וכאב. הלב מתרחב.